Minulý rok sme informovali o dostupnosti nového fakturačného rozhrania účtu AdWords pre inzerentov, ktorí oň prejavili záujem. V súčasnosti už mnohí z vás automaticky prešli na nové rozhranie, takže po kliknutí na kartu Fakturácia vo svojom účte AdWords vidíte nasledujúcu stránku so súhrnom fakturácie. (Žiadne obavy, ak ju nevidíte – v nadchádzajúcich mesiacoch bude dostupná pre všetkých inzerentov.)






Aby sme vám pomohli využívať nové fakturačné rozhranie čo najlepšie, vytvorili sme pre vás dva blogové príspevky, v ktorých prinášame prehľad o karte Fakturácia. Ukážeme vám tiež, ako používať pár funkcií, ktoré sa vám určite budú páčiť. V tomto prvom príspevku by sme chceli stručne vysvetliť aspoň niektoré z kľúčových funkcií:

  • Prepínajte medzi automatickými platbami (predtým známe ako spätná platba) a manuálnymi platbami (predtým známe ako predplácanie).
  • Používajte funkciu Uskutočniť  platbu – k dispozícii priamo na stránke so súhrnom fakturácie – a prevezmite kontrolu nad tým, kedy a koľko vám fakturujeme.
  • Pridajte do svojho účtu viaceré platobné nástroje.
  • Používajte ľubovoľné možnosti platby dostupné pre vašu krajinu a menu.
  • Pridajte platobné nástroje s adresami, ktoré sa odlišujú od vašej firemnej adresy.

Dúfame, že zlepšením jednoduchosti a flexibility spravovania fakturácie v účte AdWords získate viac času na optimalizáciu kampaní, čo celkovo prospeje vášmu podnikaniu.

V ďalšom príspevku sa pozrieme bližšie na funkciu Uskutočniť platbu. Viac informácií získate v našom Centre pomoci.

Lisa Shieh,  Tím Inside AdWords

Za preklad zodpovedá Peter Zeman, Google AdWords