Rozšírené kampane vám pomáhajú osloviť ľudí tými správnymi reklamami vzhľadom na ich polohu, čas a typ zariadenia bez toho, aby ste museli vytvárať a spravovať niekoľko samostatných kampaní. Pre väčšinu inzerentov je inovácia jednoduchý proces, ktorý pozostáva z troch krokov. Inzerenti zatiaľ inovovali viac ako 1,5 milióna kampaní a dosiahli pôsobivé výsledky.

Nové Centrum inovácií 

Dnes vám predstavujeme Centrum inovácií, ktoré uľahčuje inováciu inzerentom s veľkým množstvom kampaní. Centrum inovácií vám umožňuje inovovať viacero kampaní naraz a zlučovať kampane iba niekoľkými kliknutiami. Po sprístupnení Centra inovácií pre všetky účty v priebehu niekoľkých nasledujúcich týždňov k nemu môžete získať prístup z ľavého navigačného panela na karte Kampane. Viac informácií.
Vstup do Centra inovácií
Existujú dva základné spôsoby využitia Centra inovácií. 

1. Hromadná inovácia 
Táto možnosť predstavuje rýchly spôsob inovácie viacerých kampaní, ktoré nie je potrebné zlúčiť. Namiesto inovácie kampaní po jednej môžete vybrať viacero kampaní, vybrať úpravu cenovej ponuky pre mobilné zariadenia, zobraziť odhady návštevnosti a inovovať pomocou menšieho počtu kliknutí.
2. Zlúčenie a inovácia 
Ak máte kampane len pre Vyhľadávaciu sieť alebo pre Vyhľadávaciu aj Reklamnú sieť s podobnými kľúčovými slovami a nastaveniami geografického zacielenia, Centrum inovácií ich automaticky identifikuje ako kandidátov na zlúčenie. K dispozícii budete mať aj ukážku a možnosti úpravy navrhovaných nastavení kampane, reklamných skupín a rozšírení pre zlúčenú kampaň. Reklamné skupiny a rozpočty sa predvolene skombinujú. Ostatné nastavenia na úrovni kampane a rozšírenia v primárnej kampani prepíšu nastavenia a rozšírenia v sekundárnej kampani.
Tabuľkové zobrazenie nastavení zlúčenej kampane
Po vytvorení nových rozšírených kampaní vám odporúčame inovovať rozšírenia, aby ste dosiahli vyššiu kontrolu, flexibilitu a relevanciu. Môžete tiež pridať všetky dôležité kľúčové slová, vylučujúce kľúčové slová, rozšírenia alebo geografické zacielenia zo sekundárnej kampane, ktoré boli vylúčené zo zlučovania.

Kampane iba pre Reklamnú sieť vám odporúčame radšej inovovať ako zlúčiť. Nástroj na inováciu nepodporuje zlučovanie obrázkových reklám, kritérií zacielenia na publikum a ďalších špecifických prvkov kampaní iba pre Reklamnú sieť.

V Centre inovácií je k dispozícii aj rozšírený režim, ktorý poskytuje zobrazenie všetkých kampaní vo vašom účte a poskytuje vám tak viac flexibility a menej rád, ak ste si už vytvorili vlastnú stratégiu pre zlučovanie a inováciu.

Pripomienky 

Od 22. júla 2013 začneme s inováciou všetkých kampaní na rozšírené kampane. Pri inovácii na rozšírené kampane sa s nami môžete podeliť o svoje pripomienky prostredníctvom nášho formulára na odoslanie pripomienok (v angličtine).


Neil Inala
produktový manažér, AdWords

Za preklad zodpovedá Peter Zeman, Google AdWords